PhilipsAventIran.Com,اونت,10 ترفند شیردهی از فیلیپس اونت ایران

10 ترفند شیردهی از فیلیپس اونت ایران

13 آذر 1396 بازدید : 6,415 نظرات : 0
بهترین لحظات زندگی نوزاد در زمان رشد، شیر خوردن است؛ برای اینکه این لحظات برای شما و نوزاد دلبندتان لذت بخش باشد 10 توصیه از فیلیپس اونت ایران را مطالعه کنید

10 ترفند شیردهی از فیلیپس اونت

1-به نوزاد خود به صورت مرتب شیر دهید، زمانیکه سینه شما سرشار از شیر می شود و شما متوجه می شوید، نوزاد شما نیز گرسنه است؛ او را بیدار کنید و شیر دهید. هرچه شیر شما بیشتر شود زمان شیردهی به نوزاد شما نزدیک تر است.

2-نوزاد باید دهان خود را به صورت کامل باز کند تا بتواند به صورت صحیح سینه شما را بگیرد. نوزاد باید بافت مناسبی از سینه را درون دهان خود بگذارد، تنها نوک سینه برای شیردهی کافی نیست.

3-اگر شما و نوزادتان به صورت صحیح کار خود را انجام دهید، شیردهی نباید با درد همراه باشد. زمانیکه نوزاد به سمت سینه شما می آید به حالت نوک سینه خود توجه کنید. نوک سینه باید گرد و صاف باشد، و نباید افتاده یا کج باشد.

4- برگ خنک کلم تاثیر به سازایی در تسکین سینه و کمک به بلع مناسب آن توسط نوزاد دارد. دو برگ از آنرا در سوتین خود نیم ساعت قبل از شیر دادن و پس از شیر دادن قرار دهید.

5- نوزاد خود را ترغیب به خالی کردن کامل شیر یک سینه کنید. در این حالت نوزاد هر دوفاز شیر را میل خواهد کرد. فاز اول که رقیق است و برای بر طرف کردن تشنگی است و فاز دوم که برای برطرف کردن گشنگی است و غلیظ تر و سرشاز از پروتین است.

6-به صورت متوسط، نوزادان هر 2-4 ساعت شیر می خورد. و نوزاد از 10 دقیقه تا یک ساعت می تواند برای شیرخوردن وقت صرف کند. هر مادر و نوزاد الگو شیردهی خاص خود را دارند و نباید باهم مقایسه شوند.

7- کوچکتربن کمک اطرافیانتان را در هفته های اول به دنیا آمدن نوزاد قبول کنید، در این حالت می توانید زمان شیردهی با تمرکز بیشتری مراقب خود و نوزادتان باشید.

8- در ماه اول تولد، نفخ و باد شکم زیاد است؛ تلاش کنید پس از شیر خوردن نوزاد او را به صورت عمودی نگه دارید، بهترین روش گذاشتن او روی شانه، و نوازش کمر او از پایین به بالا است. او را در آغوش بگیرید تا آرام و نفخ او برطرف شود.

9- برای تسکین و نرم کردن نوک سینه خود در هفته های اول پس از شیر دادن از کرم لانونین استفاده کنید . تنها مقدار کمی از این کرم را پس از شیردهی به نوک سینه خود بمالید.

10- علامتی که نشان می دهد نوزاد شما شیر کافی میخورد این است که: میان شیر خوردن بنشیند، به صورت مرتب از خواب بیدار می شود تا شیر بخورد، پس از اینکه سینه شما را رها می کند شیر زرد رنگ را در دهان او ببینید، در این صورت او به مرور زمان وزن خواهد گرفت و سنگین تر می شود.

 

 

 

به یاد داشته باشید که اطلاعات موجو در این مقاله به عنوان یک توصیه عمومی ارائه شده است، و نباید به عنوان جایگزین تجویز پزشک استفاده شود. اگر شما و خانواده یا فرزندتان از  علائم خاصی رنج می برید،فیلیپس اونت ایران به شما  توصیه می کند به پزشک مراجعه کنید.

پر بازدیدترین مطالب
تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
عضویت در خبرنامه
دریافت آخرین اخبار، رخدادها، مقالات، محصولات جدید و فروش های ویژه از طریق خبرنامه سایت اونت
پيام

پيام