PhilipsAventIran.Com,اونت,10 نکته کلیدی از فیلیپس اونت برای داشتن ارتباط اولیه خوب با نوزاد

10 نکته کلیدی از فیلیپس اونت برای داشتن ارتباط اولیه خوب با نوزاد

29 مرداد 1396 بازدید : 3,031 نظرات : 0
برای اینکه در آینده ارتباط خوبی با کودک خود داشته باشید باید از همین ابتدا ارتباط مناسبی با نوزاد خود بگیرید. توصیه متخصصان فیلیپس اونت برای اینکار را در این مقاله بخوانید

توصیه متخصصان فیلیپس اونت برای اینکار:

  1.       تماس بدنی: هیچ چیزی باارزش تر از نزدیک بودن شما به نوزادتان برای او آرام بخش نیست. گوش دادن صدای تپش قلب، احساس گرما و بوی بدن شما، حس خاصی است که باعث نزدیکی کودک به شما می شود.
  2.     نوزاد خود را حمام ببرید یا حتی با آنها حمام کنید روشی خاص برای نزدیک شدن به نوزاد شما است.
  3.     نوزاد خود را ماساژ دهید!!! روشی رو به رشد در میان مادران، که باعث آرامش نوزادتان نیز می گردد، و منجر به نزدیک شدن شما به نوزادتان خواهد شد.
  4.      تا آنجاکه می توانید با نوزاد خود حرف بزنید و ارتباط چشمی داشته باشید. اینکار باعث می شود نوزاد شما بیاموزد نسبت به ابراز احساسات واکنش نشان دهد، و مهمتر از آن به شما نزدیک شود.
  5.      برای نوزاد خود کتاب بخوانید. به صورت مداوم برای نوزاد خود  قبل از خواب کتاب داستان بخوانید تا ارتباط شما با او از همکنون خوب شود.
  6.      خندیدن. . . روش ساده و قدرتمند برای ثبت لحظات خاص با نوزاد شما است. می توانید نوزاد را روی دست خود در آغوش بگیرید تا بتواند صورت شما را ببیند.
  7.      تغذیه نوزاد . . . زمانی مهم برای ارتباط صمیمی گرفتن با نوازد شما است، چه به صورت طبیعی به کودک خود شیر دهید چه با شیشه، ارتباط نزدیک شما زمان تغذیه نوزاد معجزه می کند.
  8.      بوی طبیعی بدن شما. . . به هیچ وجه از ادکلن، خوشبو کننده یا هر رایحه ای استفاده نکنید، در این صورت نوزاد شما با بوی طبیعی بدن شما آشنا خواهد شد و ارتباط بهتری با شما می گیرد.
  9.      فیلیپس اونت پیشنهاد می کند برای نوزاد خود یک اسم مستعار بگذارید!!! روشی خاص برای ارتباطی قوی گرفتن با نوزاد کوچک شما است.
  10.      بازی های کوچک با نوزاد خود انجام دهید. . . چرا با نوزاد کوچک خود بازهای بامزه نکنید، با آواهای مختلف و چهره ای شاد با او ارتباط بگیرید، اینکار باعث می شود نوزاد در حال رشد شما در آینده ارتباط خوبی با شما بگیرد.
    فیلیپس اونت برای شما و نوزاد دلبندتان  ارتباطی صمیمی و پایدار  آرزومند است.
تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
عضویت در خبرنامه
دریافت آخرین اخبار، رخدادها، مقالات، محصولات جدید و فروش های ویژه از طریق خبرنامه سایت اونت
پيام

پيام