PhilipsAventIran.Com,اونت,ابزار شیردهی نوزاد را استریل کنید

ابزار شیردهی نوزاد را استریل کنید

27 تیر 1397 بازدید : 3,301 نظرات : 0
با استریل نمودن ابزار شیردهی نوزاد خود، در شش ماه ابتدای زندگی، تا زمانیکه سیستم دفاعی او بالغ و قوی تر شود، نوزاد خود را در مقابل میکروب ها محافظت کنید.

استریل نمودن ابزار شیردهی

با استریل نمودن ابزار شیردهی نوزاد خود، در شش ماه ابتدای زندگی، تا زمانیکه سیستم دفاعی او بالغ و قوی تر شود، نوزاد خود را در مقابل میکروب ها محافظت کنید.

 

شیردهی

شیرمادر علاوه بر اینکه ماده غذایی ارزشمندی است که به رشد نوزاد کمک به سزایی می کند، گامی اساسی جهت رشد و بلوغ سیستم ایمنی نوزاد است. زمانیکه شما شروع به شیردهی می کنید و بر روی شیر خود تمرکز هستید، شاید احساس کنید نیاز به وسیله دیگری جهت اینکار ندارید.

 

استریل نمودن شیرخوری و پستانک

به محض اینکه نوزاد شما به شیر خوردن عادت کرد، شما به دنبال انتخب نمودن شیر دوش، شیرخوری، پستانک (یا هر وسیله دیگری که به نظر شما جهت شیردهی لازم است)، خواهید بود و آنچه مهم است، استریل کردن این ابزار پیش از هربار استفاده است.

وجود میکروب در شیر می تواند باعث بروز آسیب به سیستم ایمنی نابالغ نوزاد می شود. در صورتی که فراموش کنید تجهیزات شیردهی نوزاد خود را تمیز و استریل نمایید ممکن است با نفخ معده و اسهال؛ و مادر و کودک ناراضی مواجه شوید.

 

البته، ممکن است فکر کنید که راه دیگری نیز وجود دارد، اما باید بدانید که سریعترین و بهترین راه جهت استریل نمودن تجهیزات است، خصوصا با دستگاهها استریلی که  از گرما و بخار استفاده می کنند.

 

تجهیزات گرفتن از شیر

اگر شما پیش از شش ماه در نظر دارید که به نوزاد خود غذا دهید، هوشمندانه است که قاشق و کاسه خود را استریل کنید. پس از آن زمان، تنها تجهیزات شیردهی خود را تا شش ماهگی استریل کنید.

 

خواهشمند است نسبت به این موضوع آگاه باشید که اطلاعات ارائه شده در این مقاله به عنوان یک توصیه کلی است و نمی توان آنرا به عنوان جایگزینی جهت تجویز پزشکان متخصص قرار داد. اگر شما نسبت به بروز حساسیت در نوزاد خود مشکوک هستید، ابتدا به پزشک خود مراجعه کنید. فیلیپس اونت ایران هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب احتمالی بروز کرده در برابر استفاده از اطلاعات این وب سایت قبول نخواهد کرد، خواهشمند است حتماً با پزشک خود مشورت کنید. فیلیپس اونت ایران

 

پر بازدیدترین مطالب
تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
عضویت در خبرنامه
دریافت آخرین اخبار، رخدادها، مقالات، محصولات جدید و فروش های ویژه از طریق خبرنامه سایت اونت
پيام

پيام